Paket satış ekranına hızlı randevu ekleme özelliği eklendi. Artık satış yaparken aynı anda müşterinize randevu da oluşturabilirsiniz.
Kasada bulunan devreden tutar özelleştirilebilir hale getirildi, ayarlar bölümünde, kasa devir seçeneği üzerinden kasanızın devreden tutarını aylık, yıllık ve tüm zamanları kapsayacak şekilde özelleştirebilirsiniz.
Yeni eklenen görüşmeler modulu sisteme entegre edildi, modül özellikleri;
Bildirimler için işlem menusu eklendi. Menü üzerinde bildirimi silme, bildirim gelen müşteri durumu değiştirenilme özellikleri eklendi.
Stok Modülüne, stoktaki ürünlerin stok durumunu gösteren grafik eklendi.
Stok modülündeki kritik stok müktarı bildirim sistemine bağlandı. Ürün kritik stok miktarının altına düştüğünde sistem bildirimi gönderecek şekilde ayarlandı. Kritik stok müktarını ayarlar bölümünden özelleştirebilirsiniz.
Ücretsiz paket satılşları, ek bir yetkiye bağlanarak kısıtlanmıştır, Bu yetkiyi tanımlamadığınız personeller artık ücretsiz paket oluşturamayacaklardır.
Artık stokta olmayan ürünlerini silmek isteyen kullanıcılarımız için, ürünler için soft delete özelliği eklendi.
Veri filtreleme işlemlerindeki, ilk yapılan seçimde tetiklemeye engel olan hata düzeltildi.
Mobil ve gelen tasarım göz yormayacak renkler seçilerek yenilendi.
Paket modülüne süreli paketler özelliği getirildi
Randevu modülünde iyileşitrmeler yapıldı ayrıca randevu ekranına hızlı müşteri ekleme özelliği getirildi.
Müşteri İstatistik Sayfasına bakiyesi bulunan müşteri istatistikleri eklendi.
Bug fixed
Aynı hizmet altılda oluşturulan paketlerin tümleşik olarak gösterimini sağlayacak yeni bir fonksiyon eklendi, bu sayede aynı hizmete ait paketler tek bir alanda takip edilebilmesi sağlandı.
Kariyer sayfamız üzerinde personel ilanı vermenize olanak ağlayan IK modulu entegre edildi. Bu Modül ile alonay üzerinden ücretsiz personel ilanları verilmesi ve çevrenizdeki, uygun personellere ulaşabilmeniz hedeflenmektedir.
Randevu oluşturma ekranına opsiyonel olarak uygun saatler bölümü eklendi, bu özelliği aktif hale getirmek için ayarlar bölümünden uygun randevu saatlerini göster seçeneğini açmanız gerekmekte.
Randevu modulünde Oda, hizmet ve personel bazlı gruplama seçenekleri eklendi, Cari Modülde iyileştirmeler yapıldı ve raporlama özellikleri artırıldı, Müşteri modulundeki görsel hatalar giderildi ve stabil hale getirildi. Personel modulu üzerinde yeni yetkilendirmeler eklendi. Stok modulu basitleştirilerek daha kullanışlı hale getirildi. Sistemin genel yapılı En baştan yeniden tasarlanarak mükmün olduğu en perfonmanslı hale getirildi.
Müşteriler modulünde müşteri listesinin gösterimi, kasa modülünde genel kasa görünümü satış tahsilat grafiği, kasa istatistikleri, Randevular modülünde Randevu istatistikleri için yeni iizin koşulları eklendi.
Adisyon üzerinde tahsilat yapıldığında ödemeyi yapan kişiye adisyon fişi verilebilmesi ek özellik eklendi.
Genel Bakış (Özet) ekranında performans ve görsel iyileştirmeleri yapıldı, raporlama ve yanıt süresi minimum seviyeye indirildi, ayrıca raporlar grafikler ile desteklendi.
Paket modülünde aynı hizmete ait birden fazla paket tanımlandığında oluşan hata giderildi.
Alacak takibi modülüne istatistik bölümü eklendi.
Alacak takibi modülüne performans iyileşmesi yapılarak yanıt süresi kısaltıldı. Senetler listesinin filtreleme özellikleri yenilenerek daha kullanışlı hale getirildi ayrıca Zamanında ödenmeyen senetler için opsiynel gecikme faizi özelliği eklendi, özelliği kullanmak için Genel Ayarlardan aktif hale getirmeniz yeterli olacaktır.
Sosyal medya hesaplarında kullanabilmeniz için Kurumsal logolu görseller üretmenizi sağlayan Resim editörü ile extra bir grafik tasarımcısına ihtiyaç duymadan yüzlerce hazır şablon ile profesyonel görseller oluşturabilmenize imkan sağlamak amacı ile beta olarak yayına girdi.
Müşteri modülü içerisine müşterilerin durumlarına ve aldıkları hizmetlere göre raporlama yapabileceğiniz istatistik bölümü eklendi. Müşteri listesi üzerine filtreleme özelliği eklendi.
Stok modülünde iyileştirmeler yapıldı, Ürünlere ait satış listesi Eklendi.
Mobil tasarım tamamen yenilenerek daha kullanışlı hale getirildi.
Beta aşamadaki bildirim sistemi tamamlandı ve aktif hale geçirildi.
Bildirim sistemi randevu vermeyi unuttuğunuz danışanlarınızı sizlere hatırlatarak müşteri kaybınızı en aza indirmeyi hedeflemekte, ayrıca ödeme günü gelmiş alacaklarınızıda size hatırlatmaktadır.
Aylık ve haftalık randevuların görüntülendiği ekranlarda iyileştirmeler yapıldı
Müşteri form alanına, TC Kimlik numarası ile kimlik bilgisi koltrolü eklendi.
Cari modulde tespit edilen tasarım sorunları giderildi, ve parapuan sistemi cari modüle entegre edildi
Cari modül üzerinde bulunan Senent/Alacak takip bölümü revize edildi
Ürün Satışlarının cariye rahatlıkla işlenebilmesi ve ürün stoklarının sağlıklı bir şekilde tutulabilmesi amacıyla stok modülü tasarlandı ve aktif edildi.
Geribildirimler neticesinde sistemdeki hatalar giderildi ve kararlı sürüm olan V3.04'e geçildi.
Yine bu sürüm ile beraber Finans (Kasa) Modülüne raporlama özelliği eklendi.
Bu süreçte çok şubeli müşterillerimizi düşünerek Çoklu şube özelliği hazırlandı beta aşamasında test ediliyor. Ayrıca ürün satışlarının cariye kolay eklenebilmesi ve ürünlerin stoklarının sorunsuz tutulabilmesi adına Stok Takip modülü geliştiriliyor.
Yapılan son güncelleme ile MYS "asmbly.com" üzerinden hizmet vermeye başladı ve hali hazırda sistemi kullanan tüm paneller bu sistem ile tek bir çatı altına toplandı.
V.3 Beta ile Görsel değişikilk ve merkezi sisteme geçiş dışında, Personel modülü geliştirilerek detaylı yetkilendirme, prim sistemi özelliği ve işlem geçmişi özelliği eklendi.
Sadık Müşteri modülü tasarlanıp sisteme entegre edildi ve kullanımda olan diğer tüm modüller müşteri geribildirimleri doğrultusunda yeniden tasarlandı.
Farklı merkezler tarafından kullanılması, yeni fikirlere ve neticesinde yeni özellikler eklenmesine vesile oldu. Bu süreçte talepler üzerine "Paket Yönetimi" ve "Alacak Takibi" Modülü geliştirilip sisteme entegre edildi. Şüphesiz bu özellikler sistemin kullanılabilirliğini artırdı.
Yine bu süreçte yeni müşteri talepleri gelmesi neticesinde v.3 sürümünü hazırlama ve bu sürümle MYS'nin ortak bir kanal üzerinden kullanıma açma kararı aldık.
Başlangıçta kendi ihtiyaçlarımızı karşılamak amacıyla hazırladığımız Asmbly MSY, piyasaya pazarlamayı düşünmediğimiz bu nedenle reklam tanıtım çalışması olmamasına karşın, bir sohbet esnasında sistemden haberdar olan bir müşterimizin bize ulaşması sonucu ilk dış talebini almış oldu ve aynı gün sistemi açılıp teslim edildi.
Sistemin Görsel tasarımında tamamen değişiklik yapılarak v.2 sürümü ile yeni arayüze geçildi. Bu büyük güncelleme ile arayüz değişikliğinin yanı sıra modüllerdeki hatalar tamam giderildi. Ayrıca sisteme personel yönetimi ve sms ile randevu hatırlatma özelliği entegre edildi.
Bir yıllık süreç boyunca, tespit edilen hata ve eksiklikler bazı güncellemeler ile giderildi, ayrıca Merkezin finansınında tutulabilmesi için sistem üzerine kasa modulu geliştirildi.
Bünyamizde bulunan Güzellik ve Estetik merkezinin ihtiyacı neticesinde öncelikle bir araştırmaya girildi.
Piyasada bulunan benzeri yazılımların maliyetlerinin abartılı şekilde yüksek olması ve kullanımının oldukça karmaşık olması, bizlere zaman kazandırmak yerine daha çok karmaşaya girmemize yol açması nedeniyle yazılımı kendi bünyemizde kendi isteklerimiz doğrultusunda hazırlama kararı aldık, yazılımın ilk versiyonu 3 haftalık bir süreçte hazırlandı ve beta olarak kendi merkezimiz üzerinde kullanılmaya başlandı.
İlk versiyon olan v.1'de sadece Müşteri yönetimi ve randevu yönetimi modülleri bulunmakta.